Og litt mer nips!

Når man først får «blod på tann» så kjører man gjerne på med litt mer nips. Jeg har lenge tenkt på muligheten til å ha litt musikk på badet, og her om dagen fant jeg ut at jeg skulle slå til på en rålekker Tivoli Audio Pal+ DAB-radio. Den kommer i fler forskjellige farger, men jeg fant ut at jeg skulle være litt «safe», så tok hvit radio (med blått lys i skjermen).  Radioen har batteridrift, så da slipper man fæle ledninger som slenger på badet.

Det fine med den er at det også følger med en fjernkontroll! Denne plasserte jeg strategisk ved døra sånn at det første man gjør når man kommer inn på badet er å skru på radioen. 🙂

I tillegg var jeg en snartur innom Bolia idag og så på nytt teppe til soverommet mitt, og da rasket jeg med meg to fine telysholdere med morsomme motiver innvendig. (og de er i så tynt materiale at det skinner gjennom når man har tent telys inni) Ene er med en sjørøverskute, den andre med en blekksprut.

Så da ser min kjære sisterne-hylle slik ut med nye pynten på. I tillegg vurderer jeg å få skaffet meg et bilde som også skal stå her. Eventuelt en plante. Noe grønt hadde ikke skadet inne på badet.  🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til Og litt mer nips!

  1. Heidi sier:

    Super blogg Mats!

Legg igjen en kommentar